تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

سرمایه های حقیقی جامعه معلمین هستند

  • کد خبر : 681
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۲۸
سرمایه های حقیقی جامعه معلمین هستند

بهمزمان با دومین روز از هفته معلم زنگ سپاس معلم در تمامی مدارس شهرستان و به صورت نمادین درمحل دبیرستان فرزانگان دوره اول با حضور جمعی از مسئولین شهرستان گناباد نواخته شد. سید محمد مهدوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد ضمن تبریک هفته معلم گفت:آنچه که امروز جامعه به دست آورده است مدیون تلاشها […]

بهمزمان با دومین روز از هفته معلم زنگ سپاس معلم در تمامی مدارس شهرستان و به صورت نمادین درمحل دبیرستان فرزانگان دوره اول با حضور جمعی از مسئولین شهرستان گناباد نواخته شد.

سید محمد مهدوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد ضمن تبریک هفته معلم گفت:آنچه که امروز جامعه به دست آورده است مدیون تلاشها و زحمات وافر معلمین دلسوز است و معلمین هستند که با پرورش نسل آینده جامعه را به سمت سوی پیشرفت و تعالی هدایت می کنند.

 مهدوی افزود: معلمین با بذل عمر و جوانی خود و با تلاش وکوشش وافر، راه و رسم زندگی را به همگان می آموزند و به همین دلیل بر همگان واجب است تا همیشه به معلمین به چشم تکیرم و با احترام نگاه کنند.

صائمی فرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: سرمایه های حقیقی جامعه معلمین هستند و اگر معلم وجود نداشت جامعه را جهل و نادانی فرا می گرفت.

صائمی فرد با بیان گوشه ای از زندگی نامه شهید مطهری و بیان کرامات وی گفت: شهید مطهری کسی است که در اوج خفقان نظام شاهنشاهی با ۴ ساعت حضور در کلاس درس تحولی عظیم در دانشجویان ایجاد نمود و از دانشجویان بی اعتقاد انسانهایی معتقد و مرید ساخت.

 وی گفت: معلم مهندس انسان است زیرا با نفس قدسیانی خودش روح انسانیت را در جامعه می پروراند.

همچنین در این مراسم از تنی چند از معلمینِ همکاران شاغل در آموزشگاه فرزانگان و همچنین از یکی از معلمین مدیر آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است در خلال برنامه ها دو سرود (علی) و (معلم) توسط دانش آموزان گروه سرود آموزشگاه اجرا شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گناباد

لینک کوتاه : http://namehgonabad.ir/?p=681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نظر می رسد که شعارها و ادعاها پایانی ندارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

css.php